یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
ثبت‌نام بیست‌ونهمین مسابقات قرآن دانشگاه آزاد

حوزه/ ثبت‌نام بیست‌ونهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در سه بخش آوایی، معارفی و هنری، پژوهشی و فناوری آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، بیست‌ونهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان این دانشگاه برگزار می‌شود و طبق اعلام دبیرخانه این دوره از مسابقات مستقر در اداره کل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی هر یک از داوطلبان مجاز هستند در آن واحد در هر سه بخش شرکت کنند.

براساس این اعلام همچنین هر داوطلب مجاز است تا در همه محورها و رشته‌های بخش «هنری، پژوهشی و فناوری» نیز بدون محدودیت ثبت‌نام کرده و داوطلبان رشته تواشیح و همخوانی قرآن کریم نیز می‌توانند همزمان در یکی از رشته‌های بخش آوایی ثبت‌نام کنند.

ضمناً آخرین مهلت ثبت‌نام برای شرکت در بخش آوایی ۱۵ آبان، بخش معارفی ۲۰ آذر و بخش هنری، پژوهشی و فناوری نیز ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری اعلام شده است.

علاقه‌مندان به منظور ثبت‌نام در این دوره از مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند به نشانی https://nahad.iau.ir مراجعه کرده یا از طریق کانون‌های قرآن و عترت واحد دانشگاهی خود اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha